انرژی پاک، هوشمندانه‌ترین انتخاب

تهران، شهرک غرب، انتهای بلوار شهید دادمان، پژوهشگاه نیرو، ساختمان فناوری، طبقه اول، واحد ۱۰۶

مزایای دوربین مدار بسته خورشیدی

دوربین مداربسته خورشیدی چطور کار می کند و چه مزایایی دارد؟

دوربین مدار بسته خورشیدی چطور کار می کندو چه مزایایی دارد؟

این دوربین ها علاوه بر کمک در دستگیری سارقان، آن ها را نیز می ترساند! کمتر دزدی وجود دارد که دلش بخواهد از ساختمانی با چند دوربین مداربسته روشن، دزدی کند؛ چرا که این دوربین ها به راحتی آب خوردن، آن ها را به دام می اندازند. به همین خاطر خیلی از افراد به فکر خرید یک دوربین مداربسته خوب برای ساختمان خود می افتند. امروزه با پیشرفت تکنولوژی دوربین های مداربسته، در دو نوع دوربین مداربسته خورشیدی و معمولی در بازار موجود است. به طور قطع دوربین های مداربسته خورشیدی، بسیار بهتر از نوع معمولی آن ها است؛ چرا که این دوربین ها علاوه بر صرفه جویی در برق به طور معجزه آسایی سازگاری خوبی با طبیعت دارند.

طرز کار دوربین مدار بسته خورشیدی

دوربین های مداربسته خورشیدی بر پایه نور خورشید کار می کنند. از آنجایی که در همه مناطق کره زمین شما به نور خورشید دسترسی دارید؛ پس می توانید در هر نقطه ای که بخواهید یک دوربین مداربسته خورشیدی نصب کنید. این دوربین ها پنل های خورشیدی دارند که نور را جذب می کنند و به جریان الکتریکی تبدیل خواهند کرد. یک باتری قابل شارژ برای ضبط تمامی ویدیوها و ذخیره آن، بر روی این سیستم نظارتی نصب است.

این دوربین ها بدون سیم و کابل هستند و به وای فای وصل می شوند. شما می توانید به طور زنده فیلم ها را مشاهده و حتی در صورت وجود فعالیت مشکوکی، اعلان خطر دریافت کنید. حتی اگر به وای فای دسترسی نداشته باشید؛ یک فضای ذخیره سازی ابری بر روی این سیستم نصب شده است که شما در زمان مناسبی می توانید فیلم های ذخیره شده را مشاهده کنید.

مزایای دوربین مدار بسته خورشیدی

دوربین های مدار بسته خورشیدی نسبت به دوربین های معمولی مزایای بیشتری دارند از جمله:


دید شب
با خرید دوربین مداربسته خورشیدی دیگر نیازی به دوربین های دید شب ندارید. این دوربین در طول شب به طرز شفافی عملیات نظارت را انجام می دهد.  همچنین انرژی ذخیره شده در باتری، به دوربین امکان می دهد تا در زمانی که نور خورشید وجود ندارد به کار خود ادامه دهد. قابل ذکر است که کارایی این سیستم در روزهای ابری تغییری نمی کند.

 

صرفه جویی در برق

 دوربین های امنیتی باید در طول شبانه روز فعال باشند؛ پس قبض برق شما با افزایش دوربین های مداربسته به طرز چشمگیری زیاد خواهد شد. با انتخاب یک دوربین مداربسته خورشیدی شما می توانید با قبض های برق نجومی خداحافظی کنید.

 

سازگاری با طبیعت

 استفاده از انرژی خورشیدی برای تامین سوخت این سیستم نظارتی، کمک شایانی به حفظ طبیعت و کاهش انتشار کربن دی اکسید می کند.

 

نتیجه گیری

در هنگام انتخاب دوربین مداربسته خورشیدی، یک دوربین با استاندارد ip66 انتخاب کنید؛ چرا که مقاومت خوبی در برابر آب و گرد و غبار دارند. شما با انتخاب یک دوربین مداربسته خورشیدی، می توانید یک سیستم نظارت با عمر باتری نامحدود داشته باشید. مادامی که نور خورشید به پنل های خورشیدی دوربین شما می‌تابد نیاز به نگرانی برای اتمام شارژ باتری دوربین نیست. در هنگام نصب دوربین خورشیدی از یک متخصص کمک بگیرید تا بهترین مکان را برای نصب به شما نشان دهد.

 

منبع:
https://www.landwatchaustralia.com.au/blog/why-choose-a-solar-security-camera-system-the-many-benefits

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.