انرژی پاک، هوشمندانه‌ترین انتخاب

تهران، شهرک غرب، انتهای بلوار شهید دادمان، پژوهشگاه نیرو، ساختمان فناوری، طبقه اول، واحد ۱۰۶

تابلو برق های صنعتی

امروزه در کارخانجات و همین طور صنایع تولیدی تابلو برق های صنعتی نقش بسیار مهمی را ایفا می کنند.در واقع وجود تابلو برق می تواند موجب ایجاد یک نظم و همچنین ارتباط صحیح بین اجزای سیستم های برقی گردد. علاوه بر آن وجود این تابلوها برای عیب یابی قسمت های مختلف نیز ضروری است و تاثیر مستقیمی در ایجاد ایمنی خواهد داشت. یعنی در هنگام نیاز می توان به صورت موقت برق قسمت مورد نظر را قطع کرد. سپس عیب یابی و تعمیر را با ایمنی بالا انجام داد


با توجه به گسترش استفاده از تابلو برق ها در صنایع، بهتر است برای نصب و راه اندازی آن ها از شرکت های معتبر و با تجربه در زمینه مشاوره و اجرای تابلو برق های صنعتی کمک بگیرید.

هورسان انرژی :

شرکت هورسان انرژی یکی از معتبرترین شرکت ها در زمینه طراحی و اجرای تابلو برق های صنعتی می باشد که برای اجرای پروژه های مورد نظر از ابزارهای بسیار دقیق و پیشرفته و همچنین متخصصین با تجربه استفاده می کند.علاوه بر تمامی موارد بهتر است بدانید تمام تجهیزاتی که توسط این شرکت استفاده می شود از برندهای معتبر بوده و دارای استانداردهای اروپایی و گارانتی نیز هستند. خدمات شرکت هورسان انرژی در زمینه تابلو برق های صنعتی عبارتند از:

طراحی و تولید تابلوهای کنترل

ارائه نقشه تابلوها با نرم افزارهای تخصصی

مونتاژ تابلوهای برق (فرمان و قدرت)

خدمات ارائه شده توسط شرکت هورسان:

فعالیت های شرکت هورسان انرژی تنها محدود به راه اندازی نیروگاه های خورشیدی،سیستم های اتوماسیون صنعتی و یا تابلو برق های صنعتی نمی باشد.در واقع این شرکت به صورت تخصصی در زمینه های کاری مختلف فعالیت دارد. از جمله خدمات شرکت هورسان انرژی می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • راه اندازی پمپ های آب و آبگرمکن های خورشیدی
  • تولید پکیج های سیار خورشیدی
  • اجرای پروژه های مربوط به برق رسانی در مناطق فاقد برق و یا نقاط دور از شبکه سراسری برق

جهت اطلاعات بیشتر و مشاوره با ما در ارتباط باشید.

021-88581762

  • 021-66912367